Hi there! You are currently browsing as a guest. Why not create an account? Then you get less ads, can thank creators, post feedback, keep a list of your favourites, and more!
Test Subject
Original Poster
#1 Old 18th Apr 2009 at 8:09 PM
Default hallo
ik bn nieuw op dit forum en zit met een vraag, ik heb alles doorlopen om mods te downloaden en te instaleren. ik hb sims 2 en sims 2 huisdieren. maar ik kan mijn downloads niet zien tijdens het spelen wat doe ik eigelijk verkeerd?

mvg,

Stefan
Advertisement
Test Subject
#2 Old 18th Apr 2009 at 10:53 PM
Quote: Originally posted by shooterke
ik bn nieuw op dit forum en zit met een vraag, ik heb alles doorlopen om mods te downloaden en te instaleren. ik hb sims 2 en sims 2 huisdieren. maar ik kan mijn downloads niet zien tijdens het spelen wat doe ik eigelijk verkeerd?

mvg,

Stefan

start je sims op
kies een dorp
voor je gaat spelen even je aangepaste matrialen open
dan sims sluiten
pc ff opnieuw opstarten weet dit kost ff tijd maar anders komt de downloads niet allemaal in beeld gelijk
s6 met jou sims verder marianne
Test Subject
#3 Old 19th Apr 2009 at 3:54 PM
ik heb ook een vraagje, ik heb net vista op men pc gezet en the sims life stories er ook op gezet. maar voordat ik hem speel crascht hij , weet iemand of deze compatibel is ?
groetjes


translate
i got a question 2, i got vista installed and the sims life stories, but before i play, hav i a chrash. Does anyone know or it is compatible whit vista?

greetz
 
Back to top